הקדמה
לאחר שהקבוצות בנו אבטיפוס לרעיון היזמי, ואף עבדו עם מומחה לשיפורו, מגיע שלב הצגתו.
לטובת ההצגה, הקבוצות תאסופנה את תוצרי הביניים שהכינו לאורך התהליך בחלק היזמי, יקבלו טיפים
והמלצות להכנת הפרזנטציה ויעבדו על הכנת הפרזנטציה.
לבסוף, לכל קבוצה יינתנו 90 שניות להצגת הרעיון היזמי שלה בדרך האפקטיבית ביותר.
מטרות
- התלמיד יגדיר מסרים מרכזיים סביב הרעיון היזמי.
- התלמיד יעצב דרך אפקטיבית להעברת המסרים המרכזיים של הרעיון היזמי.
- התלמיד יציג את הרעיון היזמי באופן ברור ומשכנע.


