הקדמה
לאחר שבחרנו בשיעור הקודם באיזו בעיה אנו מעוניינים להתמקד, בשיעור זה נעבור לשלב החשיבה על
הפתרון.
שיטת scamper (סקאמפר) תסייע לנו, ככלי חשיבה יצירתי וחדשני, לתרגל פיתוח של רעיונות על גבי
מוצרים/שירותים קיימים בתחום הספורטק. נכיר את שלבי השיטה, ולאחר מכן ניגש לשלב המעשי של יישום
שלה על הרעיון שלנו בקבוצות.
גם בשיעור זה, התהליך ילווה במילוי/מענה על תוצר-ביניים (יש לדאוג לתיעודו).
כמו כן, כלי הבינה המלאכותית יוכלו לסייע לנו בתהליכי החשיבה השונים.
מטרות
- התלמיד יכיר את שיטת SCAMPER ככלי לחשיבה יצירתית ולחדשנות.
- התלמיד יתרגל פיתוח רעיונות על מוצרים או שירותים בתחום הספורט, בהקשר של בעיה/צורך.