הקדמה
לאחר שערכנו פילוח שוק, הגדרנו קהל יעד וערכנו מיצוב לרעיון היזמי, כעת מגיע שלב בניית האבטיפוס:
פיתוח דגם ראשוני של המוצר/השירות. בניית אבטיפוס מסייעת לרעיון "החזרתיות" של בנייה-בדיקה-שיפור,
רעיון שבמרכזו התפיסה כי יזמים כל הזמן נדרשים לשיפור הרעיון, על-מנת שיענה היטב על הבעיה, יתאים
לקהל היעד ועוד.
גם בשיעור זה, התהליך ילווה במילוי/מענה על תוצר-ביניים (יש לדאוג לתיעודו).
כמו כן, כלי הבינה המלאכותית יוכלו לסייע לנו בתהליכי החשיבה השונים.
מטרות
- התלמיד יכיר את התהליך לבניית אבטיפוס ראשוני למוצר או לשירות.
- התלמיד יבין את החשיבות של יצירת אבטיפוס כדי לבדוק ולשפר את הרעיון היזמי.
- התלמיד יבנה אבטיפוס פשוט ומעשי של המוצר או השירות.


